جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۸۱۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

آخرين اخبار از جلسات فوتبالي مجلس

رئيس کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي گفت: کساني که پس از دعوت به کميسيون اصل نود نيايند به قوه قضائيه معرفي مي‌شوند.
به گزارش شهر، محمدعلي پور مختار نماينده مردم کبودرآهنگ درباره جلسه اعضاي کميسيون اصل نود با اهالي فوتبال براي پيگيري معضل رشوه در فوتبال هم اظهار داشت: در جلسه روز گذشته بحث‌هاي مقدماتي مطرح شد،‌ اين جلسه نزديک به 4 ساعت به طول انجاميد و پيگيري موضوع ادامه خواهد داشت.

پورمختار در پاسخ به اين سؤال که مجلس چقدر به مبارزه با رشوه در فوتبال اهتمام دارد، تصريح کرد: ‌مسئوليت رسيدگي به اين بحث را به آقاي رسايي به عنوان رئيس کميته سلامت اداري کميسيون اصل نود سپرده‌ايم تا پيگير موضوع باشد.

رئيس کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سؤال که جلسه بعدي کميسيون اصل نود براي پيگيري مجدد اصل نود چه زماني برگزار خواهد شد، گفت: جلسه بعدي هفته آينده برگزار مي‌شود البته ممکن است جلسه بعدي مفصل نباشد.

پورمختار در خصوص افرادي که در جلسه بعدي حضور پيدا خواهند کرد، ‌گفت: آقاي رويانيان در جلسه قبل در ابتداي جلسه حضور داشت و به دليل اينکه قرار بود در جلسه ديگري حاضر شود زودتر از سايرين از جلسه خارج شد، ممکن است افراد جلسه قبلي در همين جلسه هم حضور پيدا کنند.

وي در پاسخ به اين سؤال که اگر کسي در جريان پرونده رشوه در فوتبال با کميسيون همکاري نکند چه برخوردي با وي خواهد شد، اظهار داشت: کساني که پس از دعوت کميسيون در جلسه حضور پيدا نکنند بر اساس قانون به قوه قضائيه معرفي خواهند شد و اين قوه هم به صورت فوق‌العاده به موضوع رسيدگي خواهد کرد.
نظر شما